tisdag 2 februari 2010

Finaldags i PH

Final i Paradise Hotel i kväll - jäklar vad spännande det ska bli! Det kanske inte är så fränt att erkänna att man älskar det programmet, men vafan... Jag älskar PH! Klart att det är skitkul alla följa alla karaktärer och intriger fast framför allt är jag fascinerad av själva produktionen. De som jobbar på Mastiff måste haft roligt när de utförde detta sociala experiment som PH verkligen är. Ibland tycker jag dock att de har gått över gränsen med deras test av deltagarna. Men det är väl just denna hänsynslöshet som har gjort att jag och många med mig har tittat vecka efter vecka.

Hur som, ni vet var ni har mig klockan 22 i kväll. Men först - duschen!

2 kommentarer:

vd sa...

men hahaaaa, fortsätter du sådär blire bara norrmalm !

Limpan sa...

jag ska nog söka till PH jag eftersom jag inte alls skulle passa in. ligga i poolen å dricka medhavda öl och gömma sig för kameramännen