fredag 5 februari 2010

Happy birthday to me (om en månad)

Jag fyller år om en månad och jag vet att ni vill köpa en fin present till mig. Därför ska jag inte vara den som är den, här är min önskelista:
  • Extern hårddisk till min otroligt sega dator
  • Skinnväst från Rock'n Blue, finns på JC
  • Sällskapsspel
  • Köksknivar
  • Fönsterlampa i hängande modell, röd eller svart
  • Typ ett halvt dussin tidsskriftssamlare
  • Teleobjektiv till min Nikon D40
  • Vidvinkelobjektiv till ovan nämnda kamera
  • Min kära parfym Escada Sentiment
  • Bjørgsmycken i alla dess former: halsband, armband, ringar...
  • En massa mysiga kuddar
  • Assietter
  • Tatueringsbidrag...
  • ... eller pengar överhuvudtaget
  • Bil - favoritmärket är Audi
  • En liten bäddsoffa
  • Ego Woman av Carolina Gynning
  • Skohylla (maxmått i cm: bredd 63, djup 46, höjd 50)
  • En stor, färgglad halsduk som inte luddar
  • Sällskapsspel

2 kommentarer:

Maria sa...

Ungefär sådär skulle min önskelista också kunna se ut :) Och självklart ska man köra audi ;) Det gör ju jag.. hehe

Sandra sa...

vad duktig du är som kommer på saker att önska dig, jag kommer alltid ihåg allt när det är försent ;)

Jag far gärna iväg och åker slalom nånstans ;)