onsdag 17 februari 2010

Anna not so banana

Jag åt nyss upp min första banan på över en månad! I vanliga fall har jag ett intag på åtminstone två guleböjar per dag, men i och med GI:n har jag inte "fått" äta frukt... Jäkligt dålig diet det där.

Men nu är jag tillbaka på banan (haha!) och äter återigen enligt ordspråket:
En klase banan
om dan
är bra som fan!

Ett annat av mina egenuppfunna ordspråk är "jag har tränat, därför är jag flottig". Tänkte att det kunde passa som förklaring till bilden...

1 kommentar:

saniaclaus - MODEBLOGG!! sa...

jag vet jag är helt hysteriskt kär i den haha..

den kommer ut mot våren! håll utkik.

du kan ju lägga till mig på bloglovin så kommer du se där när jag lagt upp ett par inlägg när den väl kommit in! :)

lycka till! din syster lär bli snyggast på balen i den ;)

http://www.bloglovin.com/blog/1079034/Sania%20Claus

kram,
www.saniaclaus.se