måndag 8 februari 2010

Världens coolaste Gaga

När jag kom hem från skolan idag väntade det senaste numret av Elle på mig i postfacket. För en gångs skull slog jag inte upp de kreativa och roliga modesidorna med svindyra kläder först - nej, jag säger inte så för att verka fashion utan för att jag verkligen gillar modesidorna - eftersom att rubriken "Elle möter Lady Gaga" lockade mig mer.
Tyvärr bjöd inte intervjun på några större överraskningar men bilderna desto intressantare. Men vad kan man annars förvänta sig när det är världens coolaste artist som porträtteras på dem? Synd bara att Gaga inte fick pryda framisdan, då hade jag ramat in den och smällt upp på väggen direkt.

1 kommentar:

linnea sa...

Åh nej, det ska bli galet roligt, har aldrig varit där heller så jag ser fram emot det, förhoppningsvis blir det en minnesvärd 20årsdag precis som jag ville ha det :)