söndag 29 juni 2008

5 dagar återstår

Nu har jag avverkat 3 på min 8-dagars arbetsvecka. Jag trodde att det inte skulle vara någon som helst fara, men just nu känns det som att jag har jobbat en månad snarare än ett par dar. Drygt.

Igår var jag dock iväg på trevligheter, Shell hade nämligen firmafest. Tyvärr hade jag dragit nitlotten jobbade, men jag kunde ändå smita i väg från arbetet och käka på Golden med dom andra. Det blev kolgrillad kyckling för min del, mums! Efter jobbet skyndade jag mig hem och svidade om och därefter barkade det av till hotellet. Var faktiskt hyfsat med folk och jag hade en riktigt trevlig kväll (/några timmar) i arbetskamraternas sällskap. Var dock mindre roligt att vakna upp imorse då klockan ringde halv åtta och det var en timme kvar tills jag skulle börja knega igen. Eftersom att jag blir bakis av att bara lukta på en öl vaknade jag med huvudvärk och kände mig långt i från utvilad efter min fem timmars-nattsömn.

Så det känns jäkligt skönt att jag bara ska se film med Simon i kväll och ta det lugnt! Jag ska dessutom gå och lägga mig rätt tidigt hade jag tänkt, då kanske jag är lite piggare till imorrn då jag börjar åtta..

Måste passa på att delge alla vilken som blir min sommarlåt i år: Kate Deluna - Run this show, självklart i den spanska versionen!

Aquí estoy
Mi canto te traigo hoy
Arráncate ya let's go
Juntos a correr el show-oh-oh

1 kommentar:

Anonym sa...

jag sa ju att den passade dig ;)