måndag 30 juni 2008

Time for a change

För det första: Grattis Spanien. Ni är mina favoriter, efter fosterlandet såklart.

Då var det sagt. Kan berätta att dagen har bestått av jobb (8-16) och därefter for jag och mor min på jakt efter en present till Lisa, som fyller 17 på fredag. Bara ett år kvar till 18 snart syster ;) Sen vart det middag på Forsdala med pappa, Monika, Malin och Simon. Vi käkade panerad torsk som pappa fiskade upp när han var i Norge (fast den var inte panerad så den drogs upp, såklart) - så sjukt jävla gott! Eftersom de drog upp runt 120 kg väntar jga mig fler sånna middagar hädan efter!

Och imorrn, då smäller det! Eller faller, kanske rättare sagt. Jag ska nämligen till frissan. Vi får väl se om jag kommer hem med en Agyness Deyn-frisyr eller om jag bangar ut totalt och bara tar en deci på längden... Hur som helst lider jag ju av frisörskräck, eller frisörnoja i alla fall. Så vad det än blir kommer jag att komma hem sjukt missnöjd, till en början i alla fall. Det är ju inte helt olikt mig.

Nu ska jag hoppa in i duschen och sen - guess what - blire sängen. Jag öppnar ju imorrn och måste kliva upp vid fem-snåret. Så skänk mig en tanke när ni vaknar upp, snäppet mer utvilade...

Nåja, jag får ju åtminstone bort allt slitet imorrn...

Inga kommentarer: