söndag 1 juni 2008

Comeback

Nej, min frånvaro har inte berott på att jag blivit kidnappad av ett UFO. Däremot har kombinationen värmebölja och slut på skolarbete fått mig att hålla mig borta från datorn. Skönt.

Helgen har mest bestått av jobb, men eftersom jag jobbade kväll igår hann jag njuta av solen en del åtminstone. Och jag har insett att det är helt okej att jobba när man bara gör det var tredje helg. Jag har t.o.m. fått skratta en del i helgen åt och med diverse löst folk! Dessutom har jag jobbat med VD igen för första gången på länge, vilket är minst sagt roligt. Vi kan verkligen konsten att stygga oss på betald tid...

Sen ikväll har jag och systeryster gjort ett tappert försök att snygga till våra kråkbon med lite hårfärg. Så nu är min röda slinga borta och vi båda har fått en fräsch mörkbrun nyans. Yes, vi kör på samma hårfärg också så att folk verkligen får anledning att påpeka att vi är lika.

Och föresten - nu har ödleskrällena börjat äta igen! Väldigt skönt, eftersom att Heavy har matvägrat i två månader och jag har varit rädd för att en morgon hitta henne död i terrariet. Fatta hur orolig jag kommer att vara över eventuella framtida barn, när jag är såhär orolig över mina små ödlor.



3 kommentarer:

Anonym sa...

ja vet att ja ä ganska rolig :P

Anonym sa...

Lika OCH snygga!
Va bra att du börjar inse hur orolig man kan vara över sina (små) "ödle" barn:-)

KRAM

Anonym sa...

nice nice anna! ;)