tisdag 24 juni 2008

Klagovisa

Huvvaligen, se gud se förbannat ont jag har i magen! Den senaste veckan har jag haft en magvärk som kommer och går, vilket är allt annat än roligt. Eftersom jag dessutom fått operara magsingen två gånger blir jag orolig varje gång jag mår såhär, tänk om jag måste läggas in igen..? Håll tummarna för att det är något övergående är ni gulliga!

Idag har jag varit på gymmet för första gången på för länge. Men jag höll på banga när jag vaknade imorse, för förutom magontet har jag dragit på mig en redig förkylning. Så om motivationen innan var lika med noll, låg den på minus när jag vaknade med rinnande näsa. Men som tur var ringde jag Lisa och frågade när vi skulle fara, för att jag inte skulle skita i att fara och lyfta skrot. Och det var faktiskt roligt att fara och gymma med systeryster, och förutom skratt och skitsnack blev vi nog lite starkare också.


Dagen har faktiskt bjudit på en hel del trevligheter också. I kväll har jag bjudit Robban på tacos, och därefter slingade jag håret på honom. Det blev riktigt bra, om jag får säga det själv. Att jag dessutom fick spöa han och Simon i skip-bo får väl anses som pricken över i:et på kvällen.

Robban var riktigt het i kondom-mössan

3 kommentarer:

Anonym sa...

du glömde nämna att nån fler vann i skip-bo :p

Anonym sa...

ja precis! sen är du ju värsta bra på det och vi nybörjade ;)

Anonym sa...

Vilket jäkla bra kort!! En utomordentlig skicklig fotograf som fångat den högst ovanliga kondomliknande huvudbonaden på bild!! :-)