onsdag 4 juni 2008

Sista skoldagen är avklarad

Så var sista skoldagen avklarad. Adios Tannbergsskolan, goodbye, förväl! Eller okej, riktigt slut är det ju inte. Imorrn väntar balen (!!!!), på fredag nationaldagen = lediga och på måndag har vi brännbollsturnering och den är ju faktiskt på skolan. Och så studenten på tisdag, icket att förglömma såklart. Jag måste öva in studentsången så att jag kan överrösta esteterna.

I eftermiddag har jag legat och stekt på Hälla i min ensamhet. Eller stekt och stekt, sanningen är ju att jag är rädd för att bränna mig inför morgondagen - även om jag påstår att rött (solbränna) går fint ihop med lila (som min balklänning är). Ensammen blev jag eftersom att majoriteten har fixat och trixat inför balen idag - är det inte hår som ska färgas och klippas så är det smokingar som ska hämtas ut i Umeå. Jag börjar nästan bli orolig, eftersom att jag känner att jag är klar med allt, medan andra fortfarande har en del kvar att fixa. Hm, hoppas det bara beror på att jag har framförhållning...

Testade balsminkningen igår, ska fråga mamma och Lisa vad de tycker innan jag helt bestämmer mig för den. Men fan vad jag kommer att svära imorrn då jag ska få till den lika bra som den blev i natt! Att lyckas med samma sak två gånger i följd brukar ju vara en omöjlighet...

Nu väntar snart middag hos mamma, sen får vi se vad kvällen bjuder på för äventyr!

1 kommentar:

Anonym sa...

mohaha, lycka till ;)