lördag 14 juni 2008

Snart bäre' av!

Om ganska exakt fyra timmar går bussen med destination Vännäs, där jag ska tåget vidare till Örebro och Emax. Det känns rätt nervöst. Jag som aldrig åkt tåg ensam (och sist jag åkte var typ 7 år sen), och sen ska man hitta ut till universitetsområdet, om man nu lyckas hoppa på rätt tåg... Ni får hålla tummarna för mig! Sen hoppas jag på att få en rolig och lärorik vecka också, men den blir väl vad man gör den till :)

Jag kommer sakna Simon också, vi har aldrig varit ifrån varandra såhär länge. Om man inte räknar med Spanien då, men då hade vi ju ganska nyss träffats och vi var väl inte riktigt tillsammans ännu. Men det var ändå lite jobbit, när man var nykär och allt! Fast trots att jag är nästan nykär nu också ska det nog gå bra, vi ses ju på fredag igen - om man bara kommer med tåget hem vill säga :P

Nej, nu måste jag börja packa - eller truga kanske man ska säga?
Vi hörs!

Inga kommentarer: