måndag 7 mars 2011

Är halvt isolerad i veckan

En dag utan internet och jag håller redan på att bli galen. Och då har jag ändå suttit uppkopplad på jobbet hela dan ska tilläggas. Vi är slavar i nätets bojor, det är jag den första att skriva under på.

Den internetlösa lägenheten jag huserar i är åtminstone min "egna" hela veckan. Även om jag saknar frugan som jag inte bott med sedan förra veckan är det ljuvligt att få skrota runt i min ensamhet. Snart är det dags att åka tillbaka till Norrbotten och då är det bäst att vara förberedd på att inte ha någon under samma tak 24/7.

(Hoppas ni har förståelse för att det blir undermåliga inlägg i veckan när jag måste blogga med telefonen. Men bättre lite halvdana inlägg utseendemässigt än inga alls, eller hur?!)

2 kommentarer:

Hanna sa...

Du är ju apsnygg i lite rödaktigt hår! Du passar visserligen i typ alla hårfärger verkar det som :)

Frugan sa...

Hur ska du klara dig utan mig i Piteå? ;)