lördag 26 mars 2011

Bakgrunden till min smaskiga betongkeps

Skälet till min molande baksmälla stavas SMASK. Igår ägde Piteås delfinal av denna melodifestivalparodi rum på Norrmalmia och för första gången satt jag bänkad på läktaren (tidigare år har jag tyvärr missat SMASK på grund av jobb). Vilken show det var alltså! Grym orkester, grymma dansare och grymma artister! Jag är verkligen djupt imponerad över alla inblandade i denna produktion.

Själva baksmällan har självklart inte sitt ursprung i musikupplevelsen, utan i för- och efterfesten. Hade kanske varit smart att gå hem direkt efter själva föreställningen, med tanke på att jag skulle upp klockan 7 imorse. Men nu var jag ju faktiskt ute efter att ha roligt och inte verka intelligent så då blev det såhär. Och eftersom det var fasligt skoj igår tror jag att det var värt det!

Ointelligent som jag är lämnade jag kameran hemma igår så denna ruskiga mobilbild är allt jag har att bjussa på i fotoväg.

Inga kommentarer: