söndag 27 mars 2011

Blivande brud bjöds bastubad

Precis som igår bloggar jag nu från en vibrerande buss. Är på väg hem till Piteå igen efter en snabbvisit i Lycksele där jag varit med på en alldeles lysande möhippa. Har inte kunnat nämna den tidigare ifall den blivande bruden skulle kika in här.

Möhippan innehöll alla tre delar som krävs för en lyckad tillställning: Naket, bål och lekar. Givetvis satte det trevliga och roliga sällskapet också en positiv prägel på festen.

Några bilder att bjuda på har jag då rakt inte. Kameraladdaren råkade befinna sig 23 mil ifrån det tomma batteriet... För att illustrera hur flådigt vi hade det kastar jag in bilden nedan (eller ovan? Vet aldrig riktigt vart bilderna hamnar när jag mobilbloggar). Om någon undrar vad den föreställer är det en bastuimmig och överförfriskad Anna som konstigt nog är fullt spacklad trots att hon befunnit sig på en spaavdelning i några timmar.

Inga kommentarer: