tisdag 29 mars 2011

Paranormalt tönteri

Jag och Emma har precis sett Paranormal Activity 2. Emma ville först inte se den eftersom hon blir rädd efter att ha sett skräckisar och denna skulle enligt andras utsago vara "mycket värre än ettan". PA1 var ju faktiskt rätt läskig.

Emma tog dock mod till sig och efter att ha sett filmen kan vi konstatera: PA2 är faktiskt värre - värre som i jävligt mycket sämre. De inledande 70 minuterna är segare än torkad sirap och resterande kvart framkallade skratt istället för kårar.
På filmomslaget står det "'Försök sova efter detta', varnar kritikerna" och det är precis vad jag ska göra nu! Kanske vaknar upp mitt i en fnissattack ifall jag drömmer om detta paranormala tönteri.

1 kommentar:

Emma sa...

Jag håller med dig till hundra procent. Men trots de uteblivna kårarna var kvällen supermysig :)