fredag 11 mars 2011

Hej hej Jennie!

På senare tid har ni blivit fler som kikat in här. Kul! Dock har jag väldigt dålig koll på vilka ni läsare är, ni är ju rätt försynta och hemliga av er... Men det får ni vara i fortsättningen också om ni vill, även om det vore roligt om några åtminstone ville ge sig till känna.

I alla fall. Enligt en initierad källa heter en av mina nya läsare Jennie (hon har inte själv velat ge sig till känna). Därför vill jag ta tillfället i akt och säga HEJ JENNIE! Välkommen till Hon som pratar så högt!

7 kommentarer:

Jennie sa...

AVSLÖJAD!!!

Elvira sa...

Läser varje gång det kommer något nytt här :)

Hanna sa...

Haha, du är så skön.

Sv: Men alltså, ja! Tygbeklädd korv, check! Vet inte, man måste typ vara aslång och asbenig eller nåt?

Hur lång är du? ^^

vd sa...

haha :P du tror att ja ryms i din resväska med alla dina kläder? ja får helt enkelt spela in några låtar till dig så att du inte saknar mig :) kissieanalyserna får vi ta på telefon!

Anna sa...

Jennie: Haha, ja det kan man lugnt sagt säga att du är ;)
Elvira: Va trevligt! Jag kikade in på din blogg härom dagen (men jag hann inte kommentera något då) och såg att du hade tagit upp den igen. Kan man få lösenordet till den nu? :)

Hanna sa...

Det kan nog stämma att det är materialet det handlar om! Jag hoppas på att en vacker dag hitta en som jag kan bära upp.

Du är exakt lika lång som mig :)

Sao Pedro sa...

Vill inte skryta men har hårdbevakat denna blogg sen januari...