onsdag 2 mars 2011

Vad Anna vill ha

Mamma har begärt en önskelista inför min 22-årsdag på lördag. Jag som är önskeexpert och vanligtvis kan spotta ur mig tusen grejer jag vill ha kommer typ inte på något.

Men när morsan ber en gör man. Så här, för henne - och om någon annan skulle råka vara intresserad - kommer en liten önskelista:


(Klicka på bilden för att se bättre)

Kom på att jag även önskar mig en blus (säger man verkligen så nu för tiden?!) från Åhléns och upplevelser. Och schysst optik till min Nikon D90.
Tror banne mig att önskeliste-Anna just vaknade till liv...

2 kommentarer:

mami sa...

Den önskelistan var som sagt inte så lång som det vanligtvis bruka vara... Kanhända blir det nåt paket ändå till lördagens 22 åring:-)

Anna sa...

Mami: Hittade en skinnväst på JC idag som jag också vill ha. Adderar den till listan :)