måndag 21 mars 2011

Snart har jag grillat min sista korv

Kvällen har bland annat ägnats åt att desperat ringa runt till mina Shell-kollegor i ett försök att byta bort nästkommande helg. Det vankas nämligen bröllop + dop och då kan jag ju definitivt inte jobba!

Än så länge har jag inte fått bort helgen men det har varit trevligt att snacka lite med arbetskompisarna. Det händer tyvärr inte så ofta, förutom på jobbet såklart.
Snart har jag langat min sista korv över disk på macken och det känns faktiskt rätt sorgligt. Även om det inte är mitt drömjobb trivs jag så himla bra där - kommer nog fälla en tår eller två när sista passet är gjort. Tur då att jag har ett annat roligt jobb att gå till i sommar...

3 kommentarer:

vd sa...

Jag vet att jag borde vara glad för din skull, men eftersom jag är en självisk person så tycker jag mest det är sorgligt att du ska sluta :( Hur ska jag klara mig en hel sommar utan dig på Shell?

Anonym sa...

Vart ska du jobba istället?

Hanna sa...

Ja, ös på med det röda! Helt rätt :)
Och givetvis, man ska inte hålla tillbaka på komplimanger enligt min livsanda haha.

Hm, jag ska göra mitt bästa. Men jag gillar INTE att känna mig som en amazonkvinna.. ;)

Var ska du sommarjobba?