torsdag 17 mars 2011

Dag 45

Klockan är snart tid för att gå och lägga sig så att jag är utvilad imorrn. Sista praktikdagen på VK är det som gäller då och det känns halvt overkligt. Tänk att tiden bara kan flyga, svischa förbi, rinna iväg. Hade gärna stannat längre.

Planen för kvällen var att baka en "tack för den här tiden-kaka" och bjuda redaktionen på. Men så flaggade chefredaktören för att han skulle bjussa på något gott under morgondagen och då lät jag bli. Skulle ha blivit lite kaka på kaka annars...

Får hälsa på vid något annat tillfälle istället och ta med mig fika. Hoppas dock att jag får fler anledningar till att komma tillbaka i framtiden, förutom för att dela med mig av något bakverk!

1 kommentar:

Vd sa...

Jag är lite ledsen såhär när du sover å ja just har kommit hem:( inser att det är sista kvällen du sover här på ett tag :( men jag hoppas på att få hälsa på dig här framöver :)