onsdag 16 mars 2011

Chocolate piece peace

Jag och VD gick iväg för att köpa "något gott" på Ica. Litchi skulle sitta fint, tyckte vi. Mycket riktigt kom vi hem med dessa frukter - och chips. Och Noblesse. Och Ben & Jerrys nya "Nordic Water Peace". Det är tur att det är näst sista kvällen för min del i den här lägenheten för jag växer minsann så det knakar (tyvärr inte på längden).

Var förresten tvungen att ställa undan glassen alldeles nyss för annars skulle jag satt i mig hela byttan. Den var inte superdupermegagod men jag kände ett starkt behov av att käka upp alla små peacemärkesformade chokladbitar. Det är liksom standard när det kommer till BJ's: Jag vill ha alla klumpar som går att finna. Själva glassen är inte så intressant.

Annars sitter VD djupt försjunken i Grey's anatomy och leker expertkommentator i ett försök att locka mig att också kolla. Jag vägrar, enligt mig är det ett tantprogram. I motsats till På spåret som är mitt favoritprogram...

Slutligen: Lika bra att jag erkänner. Jag kommer sakna att bo hos VD hur mycket som helst! Det spelar ingen roll hur mycket det börjar barka iväg viktmässigt.

Chocolate peace out!

1 kommentar:

Hanna sa...

Hördudu, jag tror knappast du behöver oroa dig över vikten trots att det blivit lite gott'n'gott nu på senare! Trams! :)

Sv: Men ja, det kan jag minsann tänka mig. Kläder gör sig sällan lika bra på bild som dom är i verkligheten!

Ja, helt klart. Jag önskar dock jag var kortare, när jag har mina längsta klackar blir jag liksom 185 lång... det känns fel när min kille är 175. Haha.

Men oh ja, Black Swan var helt fantastisk. Heeeelt!
Och ja, det är nog en del också för att jag känner igen mig. Måste som sagt se den igen..