söndag 27 mars 2011

Hård helg

Hur rolig helgen än har varit med SMASK och möhippa har den inte gjort underverk för mina energidepåer. Tog igen lite sömn på bussen då jag lyckades skrapa ihop 1,5 timmes sömn. Skönt. Vaknade först när vi var framme på busstation i Piteå och då var det inte lika skönt längre. Minns ni när man var liten och somnade på soffan men blev väckt av föräldrarna för att man var tvungen att lägga sig i sin säng istället? Kommer ni ihåg hur knöligt det kändes? Nu var det sju resor värre då min säng inte befann sig tjugo meter utan 10 minuters promenad i ruggig nattkyla bort...

Ber förresten om ursäkt för min något enformiga bilmaterial på bloggen de senaste dagarna. I kväll tycker jag dock att det är motiverat med en mobilbild på mig själv för herregud vad tärd jag ser ut. Inte konstigt att busschaffisen kollade konstigt på mig när han hjälpte till att lyfta ut min väska... (Och nej, min look är inte arrangerad.)

Inga kommentarer: