måndag 14 mars 2011

Ett tråkigt avsked men flera desto roligare återseenden

Då var sista praktikveckan inledd! För mig är det helt obegripligt att det var åtta veckor sedan jag traskade in i VK-huset på småskakiga första dagen-ben. Samtidigt som det känns aptrist att praktiken snart är till ända är jag hur pepp som helst på att åka till Norrbotten igen. Tänk att det var tre långa månader sedan jag befann mig i min lägenhet och träffade mina pitevänner!
När jag vistades i Piteå innan jul, just efter att Johan gick bort kunde jag aldrig slappna av där, men när jag kommer tillbaka ska jag försöka njuta av stan och folket så mycket som möjligt!

Nu: Filmmys med frugan!

6 kommentarer:

Vd sa...

Ja kmr sakna att ha dig som roomie :/

Lisa sa...

Jag kan inte heller fatta att det var 8 veckor sedan du började din praktik. "Din" säng låter jag stå kvar så du är välkommen när du vill syster! och så måste jag komma och hälsa på dig i piteå i vår :) jag saknar dig redan annie... puss!

mami sa...

Gissa vem som också vill komma upp å hälsa på?!! Njut av din sista praktikvecka på VK! Kramiz

Emma sa...

Äntligen! Vi tar emot dig med öppna armar! :D
(åh, vad jag har saknat min 500-kompis!)

Anna sa...

Lisa: Gulle dig som har stått ut med att ha mig boende hos dig under den här perioden. Kan inte ha varit lätt med mig och mitt alarm ;) Klart att du ska komma och hälsa på. Gör det när snön har smält bort så kan vi sätta oss på en uteservering och njuta av våren! Puss
Mami: Det kan väl aldrig vara du..? ;)

mami sa...

Såååå klart jag vill! Om jag får? kram