torsdag 29 maj 2008

Sunshine

Sol, sol, sol - I love it! :D

Nu ska jag och Simon fara till pappa och grilla med mamma (eh?), och Lisa såklart. Det blir perfekt i finvädret. Men Linus den jäkeln är nog på Grönan just nu, det skulle faktiskt vara snäppet vassare... Hoppas bara att han inte far och kikar på In Flames i kväll, då blir jag till mig av avund. Men risken finns att han gör det, trots att han inte gillar dom (min broder har dålig musiksmak ibland) - han sa nämligen att han skulle göra det bara för att jävlas med mig. Hm.

Föresten, idag kom studentmössorna också. Nu är det bara 5 skoldagar kvar, sen är det verkligenheten, here I come!

En stor sol, precis som ute :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Sorry, Linus HÖRDE i a f In Flames igår på Grönan. Det gick knappast att undvika eftersom de hördes över hela Grönan. Han fick dessutom betala för "eländet" eftersom entrebiljetten var extra dyr....

dennisinthereality sa...

_
Here is our
skiing film with music that we call
"Yea! Åre 91", and it is here under.
Can be with a DailyMotion add, it's still all-free for all to see at:
http://www.dailymotion.com/video/xyo2ai_yea-are-91_lifestyle

This add from dailymotion can be stopped by just stopping
it, and starting this film again, then the add get lost. Ok
_
From the creator and owner of:
http://dennisinthereality.nu/
_