onsdag 2 juli 2008

Nyfriserad men inte nyfrälst.

Kort sa jag, och kort vart det. I alla fall i mina ögon, även om håret fortfarande går över örsnibbarna. Men det kändes rejält konstigt att duscha imorse, när jag skulle schamponera skalpen kände jag mig flintis! Det kommer väl upp någon bild senare, antar jag.

Var även på Lappis igår, inte för att jag har gått och blivit religiös utan snarare för att jag skulle kolla vad allt folk gör där. Ni vet, man har ju hört en del rykten om att det händer en del saker där som kan få husvagnar i gungning, haha... Hur som helst märkte jag inte av några snuskiga aktiviteter, och jag trivdes inte alls där. På nattmötet skulle dom försöka frälsa en och locka med en in i "Guds familj". Jag avstod dock, jag är en typisk agnostiker. Jag tror inte på det som står i Bibeln, men samtidigt känns det som att det finns "något större". Låter väldigt luddigt, och det är det också. Sällskapet var dock trevligt, som vanligt när man umgås med VD & co :)

Nu börjar jag jobba igen om ungefär en timme, känns sjukt jäkla drygt. Jag hade ju planerat in en lång sömn i natt, men kom hem vid halv två och var tvungen att kliva upp halv tio imorse. Så jag kommer att vara knäckt på arbetet känns det som... Men det är bara å bit ihop, bara tre arbetsdagar kvar nu och sen helg. Jippie!

1 kommentar:

Anonym sa...

Shoppa sönder i umeå nu då åt mig med ;)