måndag 4 augusti 2008

Dags att ringa anticimex?

Jag gjorde en minst sagt skrämmande upptäckt idag då jag skulle visa ödlornas nya mat för Robban. I burken där det skulle finnas 9 syrsor kvar, fanns det bara en liten rackare. Vilket betyder att 8 äckliga kryp har smitit och lever livets glada dagar i våran lägenhet för tillfället... Brr, även fast jag inte har fobi mot insekter ryser jag ändå av tanken på att vakna med en syrsa i ansiktet en morgon.

Det blev föresten en dag på stan för jag, Robban och Lisa idag. Jag kom faktiskt hem med två fina grejer (läs klädesplagg) och jag la dessutom undan en snygg sak på Mixup till imorrn. Men säg ingenting till Simon, han kommer få dåndimpen om han får veta att min garderob har växt... Haha!

Sådana här fulingar befinner sig just nu på rymmen hos oss... Turligt nog är dom lite mindre.

1 kommentar:

Anonym sa...

haha ja de ska bli intressant att se när någon kommer fram, hoppas dom inte förökar sig bara ;D