tisdag 5 augusti 2008

Jag är trött!!!!!

Just nu är jag dödligt trött och en gnutta less. Jag kom hem från jobbet kl 23.30 igår, gick och la mig ganska omgående och läste en bit ur the dirt (den verkar riktigt lovande, men jag har inte läst nog mycket för att kunna ge ett riktigt utlåtande). Somnade kring 00.15-00.30, och sedan ringde väckarklockan 04.45 imorse, fast då unnade jag mig en halvtimmes snoozande. Sen har jag jobbat från 6 till 14.30, så inte undra på att jag är helt knäckt. Helst av allt skulle jag vilja sova nu, men jag är rädd för att jag aldrig skulle vakna igen då. Så jag tänker nöja mig med att ta en taktikvila en stund nu. Älsklingen kom just ut ur duschen, jag hoppas att han tänker göra mig sällskap, bara ligga bredvid mig, hålla om mig och lukta fräscht. Själv stinker jag, men det orkar jag inte göra något åt för tillfället.

I kväll ska jag föresten i väg på äventyr och göra något jag inte har gjort på läänge. Men jag berättar mer om det sen, om jag tar mig hem levande.

Inga kommentarer: