måndag 15 oktober 2007

Copycat

Bara för att jag älskar listor så kommer här en till:

kan du visa dig ute helt osminkad? Ja, men jag sminkar mig ändå helst innan jag lämnar hemmet.
nämn någon skönhetsprodukt du aldrig skulle klara dig utan?
Svårt val, men det blir väl mascaran och kajal. Och utan plattången en badhair-dag skulle jag vara körd!
kajal eller eyeliner?
kajal, absolut.
vad är dyrt smink för dig? Jag betalar hellre för kvalité á la make-up store än på skit som inte sitter.
vad skulle du aldrig sätta på dig?
Jag hatar vita stövlar, så det blir nog det.
vad ska en kille klä sig i för att behaga dig? Med ett par välsittande jeans och en cool tisha kommer man långt. Jag älskar även när killar vågar vågar göra lite utsvävningar, typ med en snygg halsduk eller sjal. Keps går fetbort!
är du trendmedveten?
Ja, det vill jag nog påstå.
vilka tre inre karaktärsdrag värdesätter du högst?
Ärlighet, omtänksamhet och humor
skulle du kunna ha ett förhållande med någon som var fin på insidan, men långt ifrån lika fin på utsidan?
Nej, insida före utsida
beskriv dig själv med tre ord! Nyfiken, envis och rolig
har du några talanger?
jag är grym på ordvitsar, s.k. "pappahumor" och bra på att skriva
hur är det med karaktären?
jag önskar att den vore starkare, om vi säger så...
går du upp när väckarklockan ringer? Nej, jag är snooz-mästare
du har bestämt att ha en vit helg. men så får du nys om värsta festen. vad gör du? Jag går på festen och skjuter upp den vita helgen. Man kan inte missa en grym fest!
hur blir du när du är packad?
Om möjligt mer flummig och mer pratglad. minnesluckor? Ja, det har hänt.
har du nångång blivit ombedd att gå från nån krog? Ja, men det har berott på att jag egentligen inte haft åldern inne för att vara där.

Over and out!

1 kommentar:

Anonym sa...

du passar då i alla frisyrer !!!! jag blir avundsjuk!