tisdag 2 oktober 2007

Allt är inte bara svart eller vitt

Förfesterna var roliga och hotellet sög. Så kan man sammanfatta marknadshelgen som gått.

I lördags var det inte mindre än fyra (!) trubadurer här som slogs om gitarren, och som de spelade sen! Jag tycker att dom va kanon, min kusin som bor i lägenheten bredvid skulle typ döda dem om de kom igen. Okej, jag vet att det är många som ogillar folk som ska dra fram guran på fest, men så länge dom kan spela tycker jag att det går bra. Och det kunde som sagt de som va här i helgen...
I lördags var vi 28 pers här, men lika förblånat va det tystare än i fredags. Det roliga va också att i princip alla gav mig och Simon komplimanger för hur fin lägenhet vi har har, speciellt med tanke på att det bara var en månad sen vi flyttade in. En sa t.o.m. att vi hade Lyckseles mysigaste lägenhet. Det är ju nästan så att man rodnar...

Det var också en som sa till mig i helgen att jag borde söka till Idol. På riktigt. Och jag som låter som en klämd katt när jag sjunger... Fast han syftade mer på att jag skulle vara en bra artist, och det tackar man ju för. Jag kan faktiskt tänka mig en liv i rampljuset, det skulle passa mig som handen i handsken. Så jag får väl ägna året till att leta efter en sångröst på Ebay eller något. Eller vid närmare eftertanke... Nja.
Jag ska då inte fara på hotellet nå mer i år, det blir bara tjafs så fort man kommer dit. Jävligt synd, me
n så äre.


Publicerar lite bilder från helgen. Kvalitén är skit, eftersom dom är tagna med mobilkamera, men det får duga.

Inga kommentarer: