torsdag 25 oktober 2007

Give it to me baby...

Jag lider just nu av stort ha-begär efter Sony Ericssons nya K850i. Jag är ingen materialist egentligen, som måste ha den nyaste tekniken eller så, tro mig. Eller, ja om det gäller skor eller kläder kan det väl vara så, men det hör inte hit.
Försöker i alla fall att flörta med älsklingen så att han ger mig den i julklapp eftersom jag är utfattig själv. Fast en av hans arbetskamrater tyckte att om han skulle ge den till mig skulle jag suga av han varje morgon i två år i gengäld, och det orkar jag aldrig. Så morgonpigg är jag inte, haha!
(Ursäkta mamma att jag är vulgär men som sagt återberättar jag bara vad någon annan föreslagit!)


Varför är det så att allt annat blir intressant så fort man måste göra något jobbigt? Egentligen borde jag ödsla min dyrbara tid på att skriva filosofin, men jag är redan less. Efter att jag skrivit mindre än en halv sida. Suck.

1 kommentar:

Anonym sa...

Ooops! Ska försöka förlåta dej min vulgära dotter :-)