fredag 5 oktober 2007

Myskväll på kopparvägen

Är nyligen hemkommen från pappa, har varit där och käkat middag ikväll. Blev kebab, lagomt gott och skönt att vara "hemma" igen. Man har inte precis varit en flitig besökare där sen vi flyttade in i lägenheten. Efter middan har vi legat på soffan och degat, läst dagens VF och gosat med Zorro (ååh, vad jag saknar min älskling!) och grannens hund, som pappa var över och hämtade en stund. Sen har vi såklart sett Idol, man vill inte precis missa första fredagsfinalen! Knaprade lite chilichips också, det har absolut blivit ett beroende... Men nu måste jag se vem som åker ut i finalen; mitt tips är Anastasia.

Lägger upp en bild på mig och Tuffa så att alla kan beskåda hur mysigt vi har haft det, och hur degig man kan se ut en fredagkväll... :)

Inga kommentarer: