torsdag 11 oktober 2007

Men tja snygging!






















Jag har kommit fram till att Carolina Winberg är så himla snygg!
Hon ser helt enkelt fräsch ut. Okej, hon är väl sådär skit-modell-på-gränsen-till-anorerektisk-smal, men ändå inte så det stör! Nej, jag diggar henne, helt klart. Sedan blir man lite patriotstolt i hjärtat då man ser hon på Victoria Secrets-visningar tillsammans med modelleliten, eller på en nice reklamaffish. Så är det bara!

Snart ska jag till optikern och beställa ett par nya glajjer. Har inte använt mina gamla sedan jag skaffade linser, kanske p.g.a. att det ser nördiga ut. Men jag har hittat ett par fräsiga lila/gröna, så jag ska bara prova dom en gång till innan jag bestämmer mig. Hoppas bara att mamma och Lisa kommer och hämtar mig snart...

Inga kommentarer: