onsdag 24 oktober 2007

I'm in the business of misery.

Idag blir det gymmet för första gången på typ två månader... Känns som det kommer att gå tungt, men nu måste jag banne mig på bort lite överflödsfett! Det kan iofs vara bra att ha lite reserver innan vintern, men någon gräns måste det ju finnas. Så, jag önskar mig själv lycka till!

Går även i tatueringsfunderingar för fullt. Jag har motivet i skallen och har haft det ett tag, men det gäller att få ner på papper. Denna gången blir det en ganska stor gaddning tror jag, hade tänkt mig på skulderbladet... Mer säger jag inte, ni får se när den är gjord :)

För övrigt älskar jag låten Misery Business med Paramore just nu. Den är ju heeelskön! Fast jag misstänker att jag snart lessnat, då det är spelasöndervarning på den från min sida.
Second chances they don't ever matter, people never change
Once a whore you're nothing more, I'm sorry, that'll never change
And about forgiveness, we're both supposed to have exchanged
I'm sorry honey, but I'm passing up, now look this way

Well there's a million other girls who do it just like you
Looking as innocent as possible to get to who
They want and what they like it's easy if you do it right
Well I refuse, I refuse, I refuse

Inga kommentarer: