fredag 26 oktober 2007

Freeday!

Aaah, så skönt med en ledig dag!
Har redan hunnit vara och gymma och solat en sväng. Gick kasst på gymmet, har fortfarande träningsvärk sen i onsdags, och sen blev gymmet plötsligt invarderat av 91:or som tog varenda hantel som fanns i lokalen, typ. Så jag blev less och stack och la mig i solariet istället. Jag försöker jobba upp en liknande solbränna som förra vintern, men då hade jag i och för sig lite hjälp av Bulgarienresan jag gjorde i augusti...

Så nu sitter jag i soffan och ser ut som en mupp. Överfräkning i hela facet, har fortfarande på mig träningskläderna och sen glasögonen som kronan på verket. Inte snyggt, men jävla skönt! Ska försöka masa mig till duschen, för sen måste jag dammsuga upp glassplittret efter glaset jag pajade i morse (orkade inte göra det innan jag for...), diska och sedan är det filosofi som gäller. Och allt det ska jag hinna innan kl 16 då jag ska hämta Simon. Fy, vad jag bara känner för att sitta här resten av dan typ.

Och ikväll är postenfest som gäller - förfest, bowling och sen middag. Jag hoppas och tror att det kommer att bli trevlig!
Nej, det här funkar inte längre, jag måste få något gjort. Ciao.

1 kommentar:

Caroline sa...

man får cancer av solarium :(