fredag 12 oktober 2007

Ärligt snott!

Japp, den här enkäten har jag ärligt snott av Carro. Bara för att jag inte orkar komma på sånt där själv...

Pierca näsan eller tungan? Tungan

Vara seriös eller rolig? Rolig, jag gillar att spela apa
Dricka röd eller grön mjölk? Inte dricka mjölk alls.
Brinna upp eller drunkna? Trevlig fråga. Men jag säger drunkna.
Umgås med dina fiender eller föräldrar? Föräldrar (varför skulle jag umgås med mina fiender?!)
Tycker du om någon? Ja, många. Men Simon extra mycket!
Sol eller måne? Sol
Vinter eller höst? Vinter - med mkt snö!
Vänster eller höger? Vänster
Soligt eller regn? Soligt, vem fan gillar regn?
Vaniljglass eller chokladglass? Helst daimglass om man får välja.

Har du under de senaste 24 timmarna...
Kysst någon? Ja, min Simon!

Sjungit? Haha, ja alldeles för mycket enligt Maggi.
Blivit kramad? Ja, av min Simon!
Känt dig fånig? Jag kan inte vara fånig.
Saknat någon? Ja, min Simon
Dansat galet? Jepp, afron igår kväll.
Klippt håret? Nej, turligt nog inte.
Gråtit? Ja, av smärta igår (läs gårdagens blogg)
Ljugit? Det tror jag inte...
Blivit kysst? Ja, av min Simon (känns lite tjatigt nu).

Hur mycket är klockan just nu? 16.02
Vart vill du bo? Jag trivs bra i vår lägenhet, tack.
Hur många barn vill du ha? Tre, tror jag.
Vill du gifta dig? Nej, det ser jag inte som nödvändigt.
Rullar du spaghettin eller skär du den? Skär
Har du ätit sushi? Nej, man jag skulle vilja prova :)
Favoritglass? Samtliga, bara det är med chokladsås.
Hur många olika sorters flingor har du i köksskåpet? Inget, våra står på bänken.
Humör? Lite trött, men glad
Har du någonsin blivit jagad av polisen? Haha, ja...
Har du en hund? Ja, min Zorro!
Sover du helst själv eller med någon? Med "någon"
Tror du på spöken? Ja, jag har träffat många livs levande.

Inga kommentarer: