onsdag 16 juli 2008

Dagen i pixlar

Jag orkade aldrig börja fippla med min nya k850i igår, men idag är den igång. Tänkte därför visa hur dagen sett ut med hjälp av några mobilbilder jag tagit under dagen (och med bildtexter...)!


Efter att Simon slutat kl 11 (vilka långa dagar han har va?) for vi på Lyckan för att jäsa i solen och blåsten. Tyvärr blev det lite kallt redan efter en timme så då for vi...


Istället for vi på Hälla en sväng och hejade på mamma som låg där och solade (hon lär döda mig när/om hon ser att jag lagt upp en bikini-bild på henne, men det är smällar man får ta!).

Love this picture! Bakgrunden, "posen", lyckan...

Min snygging! Det ser nästan ut som han posar medvetet, men han visste faktiskt inte om att jag fotade honom vid det här tillfället!

Gómiddan! Blev faktiskt samma som igår - kycklingfilé, sallad och världens underbaraste chilimangosås. Dessutom åt vi ute balkongen - det är verkligen wonderbar att sitta ute och käka i eftermiddagssolen enbart iklädd bikini.

Haha, jag måste bara lägga upp den här bilden eftersom att den är så rolig!
Vad tror ni, ska Simon satsa på en blond dalkullafrisyr..?


Inga kommentarer: