måndag 28 juli 2008

Ge mig fyra ringar och jag är all yours!

Jag har verkligen inte haft nåt att göra i kväll, därför passade jag nyss på att ta en sväng i pappsens bil. Fan vad jag längtar efter den dag då jag har råd att köpa en egen! Det är ju typiskt att man ska vara så kräsen då det kommer till bilar, och att jag inte har föräldrar som kan köpa en åt mig som vissa andra tycks ha... Fast vid närmare eftertanke är det även en gåva att inte vara född med silverskeden i mun.

Hur som helst finns det ju bara ett märke som gäller för mig - Audi. En R8 skulle sitta riktigt fint, faktiskt. Då skulle jag sitta där i mitt vrålåk med kusarna under huven och rock'n'roll i högtalarna och bara njuta. Jag längtar redan tills den drömmen besannas...

Drömma går ju alltid...

1 kommentar:

Anonym sa...

Sorry Ansson att du inte har de rikaste föräldrarna - på pengar i alla fall. Vi kanske är rika på annat?!? puss