onsdag 23 juli 2008

Solsken och saknad

Äntligen har molnen slutat att gråta; regnet har upphört och solen har visat sin vackra skepnad idag. Jag firade med att dra på mig en somrig, vit klänning när jag for ner på stan med mamma och Lisa. Vi var på jakt efter presenter till brorsan som fyller 22 imorrn, jag köpte en (i mitt tycke) riktigt snygg tröja till han... Hoppas bara att han inte råkar snubbla in på min blogg nu, då blir det ju ingen överraskning imorrn!

Jag pratade med Simon imorse, egentligen skulle de fara hem från fisket idag, men nu har planerna blivit ändrade. Istället far de vidare till Saxnäs nu och kommer inte hem förrän imorrn istället. Visst, jag jobbar ju ändå i kväll så det spelar ingen större roll men jag hade mer än gärna velat somna i hans armar i kväll... Men jag får bita ihop och krama kudden i natt också.

Turligt nog kommer min andra älskling Hanna hit lagom till att jag stänger igen Shell i kväll. Vi har ju inte setts på över en månad nu, så jag längtar sjukt mycket tills dess! Jag förstår inte hur jag ska klara mig utan henne och alla andra godingar när jag flyttar, jag kommer att få svåra abstinensbesvär. Men jag tänker inte börja oroa mig för det än, det är ju tre veckor kvar tills jag flyttar...

Inga kommentarer: