måndag 7 juli 2008

the perfect dog

Om någon undrar så är jag fortfarande besatt av grand danois. Och de senaste dagarna har jag varit en flitig blocketbesökare, bara av den anledningen. Jag har suttit och kikat på alla annonser där man säljer den vackra hund. Men jag får drömma, än så länge. Men om jag skulle slå till idag så vet jag exakt vilken jycke jag skulle vilja ha, en som känns precis som jag. Bokstavligt talat. Hunden på bilden nedan (den svarta närmast kameran) verkar ju nämligen vara en lika mycket linslus som undertecknad. Söt är den också så det står härliga till!


Dessutom skulle drömmen vara att den blev lika stor som grandisen på nästa bild...

7 kommentarer:

Anonym sa...

Åh herregud.. det där är ju en blandning mellan häst och hund ! Jag vill ha en vit dvärgschnauzer :)

Anonym sa...

okej jag vet du vill ha en grand danois, men dom är LIIITE väl stor va?:P

Anonym sa...

Vi har en Grandis hane o det är världens mysigaste hund. Sover helst i sängen, vill vara med jämt o huur snäll som helst. Känner mig som världens lyckligaste som nu äger en Grand Danois som också är min drömhund, som jag trånat efter i 10 år :)

madelene sa...

Åh, köp köp!
Såg att det var ett tag sen du skrev detta, har det blivit någon hund?

Vår tik är fyra månader nu, helt underbar...

Titta gärna in på min blogg om henne om du vill se lite fina grandisbilder.

Madelene

Anonym sa...

Hej det är jag som äger den lilla valpen närmast kameran på bilden som du nämner. Calypso heter hon och hon är inte så liten nu! :P men lika sööt! :D

// Sanna

Grand Danois sa...

Hej Anna.

Jag ska köra en som ska hämtas i januari. Fick den mycket billig, de har två kvar, kan jue maila mig om du är intresserad info@alcstudio.se

Nällan sa...

Åh jag vill ha en sån hund!