tisdag 15 juli 2008

Kompensation

Är inte min sambo the world's greatest? Jag tror, nej jag vet banne mig det! Idag ringde han för att kolla om jag var hemma klockan ett då han hade lunch för att vi var tvugna att prata om något. Jag blev lite nervös, det där med att "du, vi måste prata" brukar ju inte båda gott - men det gjorde det! Strax efter ett kom han hem med ett paket innehållande en K850i, alltså mobilen jag velat ha sen förra året! Söt, söt, söt är han min Simon. Han menade att jag fick den som en gratulation för att jag har tagit mig in på högskolan, men jag misstänker även att den ska fungera för kompensation för hans pokernätter. Jag har nämligen inte varit nöjd alla mornar då han inte ens kommit hem, utan bara gått från pokerbordet till jobbet. Men, men, jag antar att han har köpt sig några såna tillfällen till.

Fast det gör inte så mycket, så länge han fortsätter att vara den underbara sambon han är - och köpa fina presenter till mig,
haha.


Nu är den min! :)

1 kommentar:

Anonym sa...

VA! din liiiila rackare! ge mig den ;)