måndag 21 juli 2008

När regnet öser ner som värst

Kom ju på att jag måste dela med mig av två komplimanger jag fått i helgen, eller åtminstone två citat som jag tolkat som snälla saker:

"Jag måste bara säga att jag ser så himla exklusiv ut, som att du skulle vara från Stockholm eller nåt!"
- Stolt norrlänning som jag är måste jag dock kontra med att man kan se exklusiv ut som lappstockholmare också. Men den tackar jag för!

"... din blogg är bäst! Den handlar ju egentligen inte om nånting, men ändå."
- Där slog du huvet på spiken! Det här ska ungefär föreställa min mentala ventilation. Mest till för att jag själv ska få skriva av mig - jag älskar ju att skriva! - men självklart även för att andra ska kunna få ta del av det som rör sig innanför pannbenet. Är det uppskattat är det såklart ett stort plus och riktigt skoj att få höra också :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Här ska du få en komplimang till, som jag faktiskt har tänkt på ibland - Du skriver på ett sätt som gör att man fastnar i innehållet och vill läsa hela texten, oavsett vad den handlar om :) Du har dessutom riktigt bra svenska!

Ps. Jag såg dig cykla idag!

Anna sa...

Jaså du Rebecka, vart va jag ute och cyklade då? Gissar på att jag va på väg hem från arbetet... Tack för din fina kommentar föresten :)