torsdag 24 juli 2008

Njeeegativ

Kvällens minus:
  • Jag stängde ikväll och jobbade alltså till 23.10
  • Simon har snott med sig mina öl (som jag skulle avnjuta just ikväll!)
  • Det var 23-årsgräns och 100 spänn i inträde på Skogskåtan
  • Skogskåtan är det enda stället i Lycksele som har öppet på sommaren
  • Jag missade kvällens avsnitt av SATC (som jag ändå redan sett minst två gånger förut, men ändå.)
  • Jag får inte sova med Simon i natt heller
Men jag fick i alla fall träffa min underbara Hanna, jag hittade 150 spänn i jackfickan som jag inte visste om att jag hade där, Hanna bjöd mig på en öl hemma hos henne, jag har just avnjutit en god rågare och nu ska jag gå och sova! :D

Föresten, om någon undrar what's up med the rubrik (fast inte på svengelska då, det är nog inte så många som tänker på svengelska) speglar den hur min f.d. mattelärare uttalade negativt. Så nu vet ni det!

Ett till plus är ju att jag ser förjävla smart ut på den här bilden!

2 kommentarer:

Anonym sa...

missade du ett SATC avsnitt? :O tur för dig att min box kom idag då ;)

Anonym sa...

ett till plus, du är jävligt söt : )