fredag 4 december 2009

All these Sandras

Om en liten, liten stund ska jag sätta mig på en buss igen. Fast den här gången är det destination Vännäsby som gäller. Äntligen ska jag hälsa på Sandra och grabbarna! Sist jag var där var för 6 månader sedan, alldeles för länge sedan med andra ord...

Det blir nu tredje dagen i rad jag umgås med en Sandra. I onsdags lunchade jag i Skellefteå med Sandra J, igår spenderade jag hela dagen med Sandra S och idag står alltså Sandra G på tur. Nog för att Sandra är ett vackert namn, men i min värld börjar det te sig lite fantasilöst. Det är verkar ju till och med finnas fler som heter Sandra än Anna. Åtminstone i min värld.

1 kommentar:

camilla sa...

Haha jaa där ser man :) Verkar vara ett populärt namn!
Det får du gärna göra! Sandra står ju och säljer en massa fint hon med så varför inte ta två flugor i en smäll ;)