tisdag 8 december 2009

Dags för utställning

Jag råkade visst göra en missräkning i tiden idag. Jag trodde att jag skulle vara hemma i Piteå kring halv ett-snåret, men istället landade jag inte i lägenheten förrän vid två. Därmed har jag fått skynda som fan, i Anna-mått mätta.
Det är ju utställning i kväll och jag hade tänkt hinna både sola och duscha för att känna mig lite fräsch. Istället skippade jag både delarna och slängde på mig en ansenlig mängd måla, torrschampo och parfym i ett fåfängt försök att dölja min skitighet. Nu är jag i alla redo for take off!

Befinner du dig i Piteå i kväll tycker jag att du kan svänga förbi institutionen för musik och medier för att få en överdos ångest. Jag har redan sett många av de bilder som kommer ställas ut, och det mesta är riktigt snygga bilder!

Tishan som jag köpte i Umeå i lördags fick också åka på. Schnygg va?

1 kommentar:

Rebecka sa...

Lägger du ut några bilder från utställningen sedan? Skulle vara så kul att se :)

Vad snygg du blev med lugg! :)