fredag 11 december 2009

Det är fredagskväll och fest i Piteå

Nu är det party som gäller! Ska dra ner på förförfest hos Emma och sedan blir det "huvudförfest" hos allas vår favoritportugis André. Slutstation för kvällen är julsittningens eftersläpp på Kåren. Jag hoppas att det blir ett grymt drag där!

Eftersom det här (troligtvis) blir den sista festen i Piteå för i år hade jag tänkt göra en kylrensning och dricka andra partajs överblivna alkohol + några stödcider som jag köpte igår. Men när jag plockade ut allt tänkte jag fort om. Jag har inte för avsikt att göra en favorit i repris och sprutlakera Andrés golv i kväll, vilket det nog hade varit ett faktum om jag hinkade i mig allt detta:

Ha en trevlig kväll allihopa!

1 kommentar:

camilla sa...

Oj då! Låter som du kommer vara kanoners i kväll :) Ser att du börjat smaka på en redan haha!
Ha så trevligt!