lördag 12 december 2009

Tequilahelvete och bongteknik

Gårkvällen var - som jag redan hade förutspått - mycket, mycket rolig! Den hade varit fulländad om det inte vore för att 1. Sandra lurade mig att dricka en tequilashot trots att jag lovat mig själv att aldrig dricka tequila. Fast jag knappt fick i mig hälften av giftet började jag må tokilla! Tidigare erfarenheter spelade in på att jag började hulka redan vid saltet.... 2. jag lyckades hälla en cider över mig när jag skulle testa att bonga. Istället för att få drycken ner i strupen fick jag en sötsliskig dusch och 3. jag blev så jäkla trött där vid 1-snåret. Så istället för att stanna på Kåren till stängning drog jag, Sandra, Malin och Emma till Max.

När vi hade fyllekäkat klart stötte jag på en hel hög Lyckselebor. Två av pappas grannar och min gamla funktränare. Det var kul att se dem, men jag tyckte nog allt att de kollade lite konstigt på mig. Väl hemma insåg vad det var som kan ha orsakat deras skeptiska miner. Jag hade nämligen gått runt hela kvällen med fyra sugmärken på halsen!
Men nej, de uppkom inte vid något hångel med en 15-åring utan genom en tävling. Emma (som alltid ska tävla i allt) och Jonny skulle nämligen ha en sugmärkstävling och jag ställde upp som rekvisita. Något jag bittert ångrar idag, och sätter upp som nummer 4 på listan mindre lyckade incidenter under gårkvällen....

Emma (som bestämde sig för att skymma Malin på bilden) och Sandra var väldigt lika igår med sina bruna hår och luggar.

Tina påstod att hon gillar tequila - hur nu det är möjligt?

Emma var lite bättre än mig på att bonga...

Snyggingarna Karin och Moa var två nya bekantskaper. Behöver jag ens säga att jag diggar Karins stil?!

Dennis, Dennis älskade handske och undertecknad. JAG MÅSTE SLUTA PUTA SÅDÄR FÅNIGT MED LÄPPARNA PÅ BILDER!!!

Det nya paret, så fina tillsammans så.

Malin och Jonny utförandes den sistnämndes favoritpose.

2 kommentarer:

camilla sa...

Det är så det ska va :)!

Fin du blev i den nya frillan!

Tina sa...

Klart man gillar tequiiila!