torsdag 17 december 2009

Välkommen du efterlängtade jullov!

Nu: Jullov. Me like!
Dessutom gillar jag att det blev en bra "sista dagen för i år med gänget", trots att det stod deklaration på schemat och att det blev ännu en tidig morgon. Ögonlocken var tunga under föreläsningen, men utimellan hände saker som piggade upp mig. Jag terroriserade Dennis med mina fruktansvärt roliga finlandsordvitsar (Vad heter Finlands näst bästa längdskidåkare? - Hakki Häälinen...) tills han fick spader. Emma och Vanessa skrev vackra rim om varandra (och jag fick ett rim av Emma! Lägger upp det senare). De två sistnämnda + Fredrik var som vanligt i sitt esse - inga tunga ögonlock där inte - och höll på med en massa stygga saker som jag kunde skratta åt. Vi var en hel drös från klassen som lunchade på restaurangen tillsammans. Där fick jag dock en diss från André som var mindre trevlig, turligt nog fanns Brynte där till mitt försvar.
OCH SÅ VIDARE, OCH SÅ VIDARE.

Desto tråkigare är det nu eftersom jag försöker packa ihop mina grejer inför morgondagens hem(?)resa. Det är inte det lättaste att plocka ihop kläder, skor och dylikt när jag ska stanna i Lycksele i minst tre veckor.
Samtidigt är det typ mitt största problem just nu, det finns ju dem som har det mycket tyngre i dessa dagar. Så jag glädjs åt mina pissproblem och skänker en tanke till er (speciellt du-vet-vem-du-är) som har lite mörkare moln på eran himmel. En varm tanke också till alla här upp i Norrbotten som förgyller tråkiga föreläsningar och mitt liv i övrigt.

Måste sluta nu innan jag blir alldeles för sentimental. Back to packning!

En gammal bild på lite fint folk.

6 kommentarer:

Anonym sa...

- Vart ska ni?
- UUUUUTTTT!!!!!!!!

;)



/d

Anna sa...

Dennis: Haha, jag hade tänkt skriva om det, men jag lämnar det okommenterat. Det blir nog bäst så ;)

Anonym sa...

HAHAHAHAHA jag DOG när jag hörde det där:)
SNÄLLA Anna, skriv om det!
/Granit vit :D

Emma sa...

Haha, faktiskt en riktigt rolig dag, trots deklarationen :D
Äh, bry dig inte om sur-André, han var väl bara törstig xD

Tack själv Anna, för att du förgyller min, ibland tunga, pluggtid! :D

Anonym sa...

SLitzEmma! visst var det en kanon-sista-dag-i-skolan? Herregud den var fylld av kärleksfulla rim, bulleribock, sätta saker på varandra osv...KUL!
GOD JUL ALLA UNDERBARA:) // Vanessa

camilla sa...

haha, jaa det såg roligt ut! Men det var mindre skoj att jag gått så länge utan att märka det...