onsdag 30 december 2009

What to wear on new years eve?

Jag lider av lite lätt klädångest inför morgondagen. De senaste åren har nyårsklänningen hängt i garderoben redan i oktober, nu lyser den med sin frånvaro. Fast egentligen vill jag helst bara glida runt i underställströja, mjukisbyxor och tjocksockar. Jag har redan ställt in mig på lodislooken. Det eller white trash-looken känns faktiskt mest lockande.
I slutändan tror jag dock att det blir en tidigare års klänning, då kan jag kalla den vintage och känna mig helt rätt i tiden.

Nog om klädgrubblerier och tillbaka till packningen. Det finns nog lite mer lodistyg att stoppa ner!

3 kommentarer:

Sandra sa...

Kör på underställ tillsammans med partyblåsa som vi pratade om, det blir perfekt ihop ;)

(Du får hälsa tillbaka till Johan, hehe :)

camilla sa...

haha, lodistyg :) Hoppas ni hade trevligt!

Aj då, rött stearin är kanske inte det lättaste att få bort...
Vi var hos Mariélle och Tobbe och käkade middag och sedan drog vi vidare :) Mycket trevligt och mycket alkohol!

mammsingen sa...

White trash-look? Vilken tur att du har en passande väska då!! :-)