söndag 13 december 2009

Kära tomten, jag har varit snäll i år...

  • Fönsterlampa i hängande modell, röd eller svart
  • Typ ett halvt dussin tidsskriftssamlare
  • Ett förkläde som jag kan känna mig huslig i
  • Stativ till min Nikon D40
  • Teleobjektiv till ovan nämnda kamera
  • ... och gärna ett vidvinkelobjektiv också
  • Min kära parfym Escada Sentiment
  • Bjørgsmycken i alla dess former: halsband, armband, ringar...
  • En massa mysiga kuddar
  • Duschdraperi från H&M med illustration av Cassandra Rhodin
  • Assietter
  • Tatueringsbidrag...
  • ... eller pengar överhuvudtaget
  • Bil - favoritmärket är Audi
  • Träningsskor
  • Hemmabiosystem till min nya, fina tv
  • En liten bäddsoffa
  • Ego Woman av Carolina Gynning
  • Skohylla (maxmått i cm: bredd 63, djup 46, höjd 50)
  • Inglourious Basterds
  • En stor, färgglad halsduk som inte luddar
  • Kaffebryggare
  • Sällskapsspel
  • En liten, skön bäddsoffa

1 kommentar:

Anonym sa...

Hoppas du får massor med sällskapsspel som vi senare kan avnjuta tillsammans med blödande hjärnor :)
/Dennis