onsdag 16 december 2009

Den grå vardagen

Det snurrar runt siffror i min skalle. Vi har medieproduktionsbolagslektion (puh, vilket långt ord!) idag mellan 8-17 där vi avhandlar bokslut. Eftersom vi fick över tre timmar på oss att göra en uppgift valde jag att gå hem, men jag ska strax återvända till skolan - utan att ha löst uppgiften...
Egentligen borde jag ju kunna det här med min gymnasiala ekonomiutbildning i ryggen. Lika förbannat går inte balansrapporten ihop. Lika fullt går det åt helvete, kort sagt!

Nog om mina tråkiga sifferbekymmer och till något roligare. Vilket skulle kunna vara... Hm. Ehm. Tjaa...

Nej, jag tror inte det händer något roligt i mitt liv just nu. Inget extravagant i alla fall. Jag äter, sover, tränar, skiter, fixar inför julen (och sånt är det ju fortfarande hysj-hysj om!). Bäst att jag återkommer när äventyren i livet börjar strömma in.
Hej så länge!

1 kommentar:

mami sa...

Lycka till med siffrorna! Håll ut ett par dagar till, sen är du låååångledig! Kram