tisdag 22 december 2009

"Dessa krämer ska nog på torkan råda bot, men räkna med att du med dem ser ut som en flottig idiot"

Igår när jag var på jakt efter de sista julklapparna hittade jag några små presenter till mig själv. Bland annat åkte ettpar shades ner i shoppingkassen. Kanske är det lite fel säsong för sånt, men som den solglasögonaddict jag är kunde jag inte motstå frestelsen. Blev mitt femte par i år om jag inte räknar helt fel. 

Dessutom köpte jag upp typ allt smorsel i Lycksele. Hudkräm, handkräm och ansiktskräm inhandlades i hopp om att de ska råda bot på min torra, kliande, flagnande hy. Så nu när jag går och lägger mig är det med ett redigt flottface. Fast bättre det än ödleskinn i alla fall. 

Hoppas att vintersolen visar sig snart så att jag får användning av dessa.

Inga kommentarer: