söndag 13 december 2009

Mörare än mörast

Om jag ändå hade blivit biten av en vampyr - de lär ju vara hett villebråd i dessa dagar...


Nu ska jag sova. Har haft en lugn och städad lördagskväll tillsammans med Emma. Vi har tagit en promenad, sett gubbfilm (som Emma så fint kallade Wallander) och spelat kort. Jag fick vinna två gånger i 500 så jag kan sova gott. Fast det hade jag nog kunnat med eller utan vinst - trots att jag bara har varit vaken 12 timmar känner jag mig jäkligt mör. Natti natti folket!

3 kommentarer:

Johan sa...

snygga sugmärken ;) haha, nu har jag då tagit mej hem efter en pizza på statoil.. de va trevligt å surra med jörgens föräldrar :)

Anna sa...

Johan: Jomen nå jävulst ;) Men när började de med pizza på Statoil egentligen? :P

camilla sa...

Nice :D!

Haha, jaa thomas frågade efter hänglåset :D Inte lätt alla gånger!